FTP

Bohdan Blaha bblaha na grpr.inext.cz
Úterý Říjen 19 11:10:46 CEST 1999

> Nevite nekdo nahodou  na jakem principu pracuje FTP s ratio dejme tomu 1:5
to znamena ze kdyz poslu pet mega, ze muzu stahnou 25 mega???? Je to nejaky
script?? pak jaky, ci je to v nastaveni???

>Neni mi znamo, ze by nejaky ftp server se soubory OS linux vynucoval
>download ratio.

nevim zda si rozumime... po me jista firmicka chce abych zridil ftp server
pod linuxem, coz asi znamena ze se to linuxu tyce, a ten server ma umet
rario, ja nepotrebuji nic stahovat, pouze potrebuji pod linuxem vytvorit
server s tim ratiem...

Pokud to nejde ... nebo sem nepatri tak sorry, ja myslel, ze Linuxove FTP
servery patri taky do konference o linuxu...

B.