XWPE

Kunyik Kornel, AD Sturovo Kornel.Kunyik na asdo.se
Úterý Říjen 19 10:07:08 CEST 1999

Mam nasledovny problem s XWPE 1.5.14. Pod XWindows mi to vypisuje namiesto
normalneho vystupu nahodne znaky a neda sa v okne nic vidiet. Spravne vypise
znaky iba vtedy, ak cez ne prechadzam kurzorom (aj to len v menu vybranu
polozku, pripadne pri stlaceni tlacitka popis tlacitka). Dosledok > nic sa
neda z toho vycitat > program je nepouzitelny. Robi to iba verzia pod XWin,
na konzole to funguje perfektne (program WPE). Konfiguracia : XWin 3.3.5
(robi to aj s verziou z RH 6.0 )
		   KDE 1.1.1 (pod inymi wm som to neskusal - nemam ich
nainstalovane)
Hardware : ATI Mach64 - Rage IIC