dos klienti

Vaclavik Jan vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Říjen 19 10:30:30 CEST 1999

On Tue, 19 Oct 1999, Jaroslav Lukesh wrote:

> pre

> me too, please: lsh.linux na seznam.cz
> Thanx

	Nebylo by lepsi to nekde vystavit - ftp, www?

S pozdravem Ing. Jan Vaclavik, PGS na FEI VUT Brno

Skola: e-mail -> vaclavj na dcse.fee.vutbr.cz
       WWW    -> zatim nejsou nove stranky
Linux: e-mail -> bigjohny na penguin.cz
       WWW    -> http://www.penguin.cz/~bigjohny/

Enjoy your Linux box