FTP

Bohdan Blaha bblaha na grpr.inext.cz
Úterý Říjen 19 12:15:33 CEST 1999

>Ale kdepak, oni asi budou chtit ten w*a*r*e*z poskytovat :-)
>
>Ale pokud znate jine rozumne pouziti, tak nam ho muzete prozradit.

o warez nejde, jde o obrazky.... ale muzete tomu verit nebo ne...warez bych
si nelajznut.. s tim nechci mit nic spolecneho... nerad si pridelavam
problemy.. mimoto s tim warezem jste prisli vy, me to napadlo az ted, ale
kvuli tomu to fakt nepotrebuji...

je jen na vas zda mi uverite... ale asi bych taky nikomu koho neznam
neradil...:o))) s touto problematikou.....