Instalator RH 6.1 (Re: RH 6.1 - zklamani)

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 19 11:38:08 CEST 1999

On Tue, 19 Oct 1999, Zdeněk Mazanec wrote:

> b) k cemu je system, ktery se neda rozumne pouzit jako upgrade
> stavajicich instalaci?

Tomu nerozumim - podle vas se neda RH 6.1 pouzit jako upgrade starsich???

Ja kdysi nainstaloval RH5.0 (instalace naprosto v pohode) a od te doby
pouze upgraduji baliky - konkretne upgrade 6.0 -> 6.1 mi trval 3 hodiny i
s downloadem, kontrolou a prepisovanim konfiguracnich souboru ...

Navic jsem si napsal jednoduchy skriptik, ktery se podiva na urcite URL
(ftp) a rekne, ktere baliky je potreba jeste upgradovat (clovek obvykle
neco zapomene a vynecha) ...

P.S. Pokud je mi znamo, tak ale upgrade u Debiana lze zautomatizovat temer
na 100% (zadny flame ...)

--
 |           Martin Mačok                            |