FTP

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Říjen 19 12:38:10 CEST 1999

Bohdan Blaha <bblaha na grpr.inext.cz> wrote:
 :> >
 :> > Ale kdepak, oni asi budou chtit ten w*a*r*e*z poskytovat :-)
 :> >
 :> > Ale pokud znate jine rozumne pouziti, tak nam ho muzete prozradit.
 :>
 :>asi ma do toho nic nie je ale ja by som tam daval mp3
 :>to sice nie je warez ale asi to je tiez cosi ako protizakonne

no nie. zalezi od toho ake mp3.. ak nahram svojho psa ako steka tak
to protizakonne nie je :-)

 :>

 : Zachazime mimo misu, jedna se proste o obrovsky archiv obrazku....

Radsej sa ani nespytam o ake obrazky sa jedna :-)

Ale na tom napokon nezalezi...
proftpd moze mat ratio ako externy modul, v debiane je uz tak
skonfigurovane, aj ked dokumentovane to nie je. samozrejme
proftpd ma vacsie mnozstvo security problemov, takze ja by som
najprv dobre pouvazoval kym by som ho dal na "ostry" server
(nevravim ze by som ho nedal... len by som sa postaral o
dodatocnu bezpecnost - napr aby nebezal ako root, mal pristup
iba read-only apod.)

inac uz spominany glftpd by mohol byt lepsi.. len mne sa ho kedysi
nepodarilo dobre rozbehat.
ftp4all poskytuje ratio trochu ineho typu (per user), mozno
by bolo lepsie, to zalezi na tom na co presne ma server sluzit...

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |