chyba mi sl0, kde ho najst ?

Jiri Zach zach na teranet.cz
Úterý Říjen 19 12:50:17 CEST 1999

Zdravim ....
Snazim sa tu rozbehat diald ale akosi som zamrzol na nasledujucom bode

pri spusteni diald mam v logoch nasledujuce hlasky:

diald[1754]: Proxy device established on interface sl0
diald[1754]: start sl0: RTNETLINK answers: Také zariadenie neexistuje
diald[1754]: Diald initial setup completed.

Moduly na slip mam natiahnute:

slip                    7668   1  (autoclean)
slhc                    4328   1  (autoclean) [slip]

Vie mi niekto poradit ako vytvorit zariadenie sl0 ? Malo by to byt
vytvorene automaticky alebo nie ?

Vdaka ....

Me se vytvorilo automatickypo spusteni diald. U verze 16-.... mi zustava i
po pripojeni a je tam soucasne s ppp0, u verze 0-9 .... mi po spojeni zmizi
a zustane pouze ppp0, po spadnuti linky se opet objevi. Tomu samozrejme
odpovidaji i routovaci tabulky (zavisi na konfiguraci)