/etc/rc.d, nahozeni slip

Dzon dzon na writeme.com
Úterý Říjen 19 14:27:57 CEST 1999

Hoj,
mam 2 otazky:
1/ Kde se da zjistit, jak se na RedHatu maji jmenovat linky v rc?.d do
init.d, cili ze lpd ma mit v rc3.d link S60lpd a ne treba S21lpd? Jde mi o
to, ze kdyz chci nejakou sluzbu ne-loadovat, tak asi dobre reseni je
smazat ten link. Kdyz ho ale po case chci znovu pouzivat, jaky link mam
vytvorit? A pokud je to jedno, jak to dela instalak RedHatu?
2/ slip:
mam v inittabu slattach -s speed /dev/ttyS0
na konci /etc/rc.d/rc.local:
ifconfig sl0 ip1 pointopoint ip2 up
route add -host ip2 dev sl0

Toto mi, pokud to je v rc.local [na uplnem konci] hodi SIOneco: operation
not permitted [proste chybu], ale kdyz to jako root udelam rucne, projde
to bez reci. Kde je problem?

Diky

--
                                  -Dzon