/etc/rc.d, nahozeni slip

Úterý Říjen 19 14:44:08 CEST 1999

Ahoj!

Dzon (dzon na writeme.com) wrote:
:
: Hoj,
: mam 2 otazky:
: 1/ Kde se da zjistit, jak se na RedHatu maji jmenovat linky v rc?.d do
: init.d, cili ze lpd ma mit v rc3.d link S60lpd a ne treba S21lpd? Jde mi o
: to, ze kdyz chci nejakou sluzbu ne-loadovat, tak asi dobre reseni je
: smazat ten link.

Redhatovske utility ho nesmazou, ale prejmenuji na z S* na K*. Teda aby
kdyby ta sluzba nejakou nahodou bezela tak aby se stopla. Zkus si pustit
ntsysv a mozna prijdes na to ze to rucne ani editovat nepotrebujes. :)

: Kdyz ho ale po case chci znovu pouzivat, jaky link mam
: vytvorit? A pokud je to jedno, jak to dela instalak RedHatu?

Poznavaji to podle hlavicky toho scriptu, ve ktere je to napsane.

: 2/ slip:
: mam v inittabu slattach -s speed /dev/ttyS0
: na konci /etc/rc.d/rc.local:
: ifconfig sl0 ip1 pointopoint ip2 up
: route add -host ip2 dev sl0
:
: Toto mi, pokud to je v rc.local [na uplnem konci] hodi SIOneco: operation
: not permitted [proste chybu], ale kdyz to jako root udelam rucne, projde
: to bez reci. Kde je problem?

Jak to mas v tom inittabu poskladane? Nepoustis nahodou rc.local drive,
nez ten slattach?

Leos Bitto