OFFTOPIC:32 vs. 64 (was: RE: Merced: Linux ano, NT ne?)

Úterý Říjen 19 15:19:15 CEST 1999

On Mon, 18 Oct 1999, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 1. Co to jsou "lepsi Pentia"?

Mam dojem, ze tam psali, ze to uz bylo planovano pro puvodni Pentia, ale
nakonec se to v provozuschopnem stavu objevilo v novejsich. Ovsem u
Deceleronu apod. to mozna zase nefunguje.

> 2. Jaky HW je treba?

Krome vhodneho CPU asi jeste vhodny motherboard.

> 3. Jak to vyuzije Linux (treba i potencialne)?

Ja nevim. Podle mne ten, kdo ma potrebu vice nez 1GB RAM, by mel mit
potrebu i lepsiho zbytku systemu. Tim nechci delat reklamu zadnemu
UltraSparcu nebo Alphe. :)

> 	Vzhledem k tomu, ze jste to jiz cetl, muzete nas s 'vytahem' seznamit,
> at to nemusime vseci na x86.org hledat?

Nemuzu, protoze to bylo prutokove cteni. :)