/etc/rc.d, nahozeni slip

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Říjen 19 17:38:45 CEST 1999

Dzon <dzon na writeme.com> writes:

> Ale ano, urcite 'by to slo', jen me zajimalo proc to v rc.local rve a
> jinde ne, spousti se snad po rc.local jeste neco?? Mam snad pred tim
> 'chvili pockat', nez to spustim?
> Jde jen o to, ze mam dva pocitace spojene null-modemem a slip nahodim
> tremi prikazy; u PPP jde o editace configu etc. Ziskal bych nejakou
> vyhodu, kdybych slip vymenil za PPP [krome odstraneni drive zmineneho
> erroru]? Jde napr. jeste zvednout rychlost z nynejsich 115kb/s?

Jedna vyhoda: ppp neni historicka hruza, se kterou vam nikdo
nepomuze. Muzete pouzit vice kompresnich algoritmu, pridelovani DNS
serveru, podpora vice protokolu (IPX)....

Zvednout rychlost na vic nez 115kb/s je mozne pouze pouzitim jinych
seriovych portu, ktere mohou komunikovat vetsi rychlosti. Koupe sitove
karty vyjde priblizne stejne draho.

>                                   -Dzon
>                              dzon na writeme.com

Brno, Czech Republic