OT: SCO Server Enterprice System?

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Úterý Říjen 19 13:01:52 CEST 1999

Dne Út, 19 říjen 1999 pvokoun na spolana.cz napsal(a):
> Zdravim,
>
> chtel bych se zeptat, jaka verze tohoto OS v %subj je v soucasnosti na
> trhu, radove cenu. A jestli ma nekdo zkusenosti s provoznenim softu, ktery

Posledni je 5.0.5, neni uplne Y2k je to treba jeste patchnout, ten patch se
dodava primo v krabici na cedecku nebo se da stahnout z internetu.

Cena .. ehm nevim moc presne rek bych 20-60 000 Kc zalezi kolik uzivatelu zda
opravdu Enterprise a ne jenom Desktop, je sest hodin a obchodnici jsou uz doma,
kdybyste to skutecne chtel koupit muzu vam to zjistit, <REKLAMA> v pripade
seriozniho zajmu muzete kontaktovat nasi firmu (www.merit.cz) radi vyjdeme Vasim
potrebam vstric </REKLAMA>
Doby kdy to stalo 100 000 Kc uz jsou pryc. Mj. je to pro
nekomercni ucely zdarma (coz ale asi neni vas pripad) - viz. www.sco.com. Mam
tady ve skrini to free medium verze 5.0.4, 5.0.5 by se mozna taky naslo.

S tim provozem pod linuxem, zalezi co je to za software ja jsem zkousel jenom
jednoduche prikazy typu 'ls, vi' apod. a ty mi fungovaly, pry s tim ale nejsou
zadne zvlastni problemy jedou i programy pod X (WordPerfect), i programy
vyuzivajici sit (Informix Online 7.2)  , staci mit dynamicke knihovny z
originalniho SCO, ktere ale ziskate legalne pouze tim, ze si to SCO koupite
(nebo mit tu aplikaci linkovanou staticky).

Nefungujou jenom veci pouzivajici nejake speciality SCO driveru
(nestandardni ioctl apod.), coz ale zrovna u vas muze byt problem.

Toz tak

Frantisek Dufka