Navrh na doplneni man pages

Radovan Garabik garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk
Úterý Říjen 19 22:06:03 CEST 1999

From: garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.invalid (Radovan Garabik)
Subject: Re: Navrh na doplneni man pages
Newsgroups: cz.comp.linux

matus.uhlar na in.nextra.sk wrote:
 : Petr Novotny <Novotny.Petr na volny.cz> wrote:

 : -> rtfm(l)             UNIX Programmer's Manual              rtfm(l)

 : pozrite si v debiane baliky funny-manpages a asr-manpages

 : funny-manpages:

 : NAME
 :        flog -- speed up a process

jeden znamy administrator raz nejakou nahodou napisal man flog...
strasne ho to zaujalo, ze vraj take cosi presne potrebuje...
a potom som mu hodinu musel vysvetlovat ze co to je
a ked som si myslel ze uz pochopil, este dodal:
"aj tak, ako to ze k tomu napisali manualovu stranku ale program to
nenainstalovalo?"

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph.uniba.sk           |