Ako vytvorit vlastnu instalacnu disketu

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Říjen 19 22:13:31 CEST 1999

   From: Peter Ronai <dzony na bicba.sk>
   Date: Tue, 19 Oct 1999 16:25:29 +0200

Zdravím,

   > vola sa to kickstart a je to popisane v instalacnom manuali

nebudu se vyjadřovat k tomu, zda je Kickstart vhodným způsobem instalace,
protože autor nespecifikoval blíže podmínky (pokud např. potřebuje speciální
ovladač, tak je mu Kickstart na nic...), ale dám Vám dobrou radu - v 6.1
KickStart raději ani nezkoušejte. Poté, co jsem v KickStartu v 6.1 objevil a
odstranil dvě chyby jsem je chtěl reportovat přímo na Bugzille, ale tyto chyby
už tam byly hlášeny a ještě je nikdo neměl přiděleny. Napsal jsem tedy jednomu
člověku z RH, se kterým dost komunikuji a nepřejte si vědět, co mi napsal :-))
Oni o tom vědí, ale chyb je poměrně hodně a Kickstart není zrovna největší
prioritou.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz