Distribuce zamerene na bezpecnost.

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 19 22:50:08 CEST 1999

On Tue, 19 Oct 1999, Pavel Kankovsky wrote:

> "Immunix" je pokud vim akorat RH prelozeny se StackGuardem.

Kdyz zacala Bastilla, tak jsem ji skouk a byla napadne stejna s RH 6.0,
ale stalo by za to, aby to nekdo propatral, jestli na tom zamakali, anebo
je to jenom RH 6.0 s RH updates ...

--
 |           Martin Mačok                            |