Pripojeni na Internet v SuSE

Petr J. eagle na mujweb.cz
Úterý Říjen 19 22:22:29 CEST 1999

Mam dotaz, jsem Linuxovy zacatecnik (ne pocitacovy - jsem spravce siti, ale
tam mam jen OS od MS). Nainstaloval jsem si SuSE Linux 6.2 a nevim jak
rozchodit pripojeni na Internet. Vice mene mam nastavene dial-up (v SuSE se
pohybuji v KDE, ne v textove konzole). Takze k providerovi se pripojim ale
tim to hasne. Netscape nespolupracuje (pravdepodobne to bude nastaveni
protokolu, nebo IP adress). Nemuzete mi poradit budto:
a)  jak to rozchodit
b)  kde najit nejakou literaturu (nebo www) o konfiguraci (cesky nebo
anglicky) SuSEpodle ktere bych to mohl udelat??? (manual SuSE v anglictine
mam, tam to neni.)

Diky moc Petr Janousek
mailto:petr.j na volny.cz