Embedded linux apod.

Jan Liska lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 20 08:23:14 CEST 1999

On Tue, 19 Oct 1999, Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> zaslechl jsem cosi o existenci projektu jako Embedded Linux a
> podobnych. Nevite o tom neco vic?

Na embedded linuxu delam, je to projekt miterouter/control by web z
www.mite.cz (pred casem sem od te firmy omylem prisel jeden spam - jeee to
byla ostuda ;(( ).

Pracuju s moduly DIMM PC 386/4RAM/8HD a 486/8RAM/16HD a v podstate to
funguje...

Lisak

(PS: Pred nedavnem se me kdosi ptal na neco o $SUBJ, ale protoze mi
bouchli server /uz jsi toho pitomce chytil, MJ?/, prisel jsem o ten mail
i o jeho adresu - ozvete se prosim znovu!)

JL.

--
Jan Liska * E-mail: lisak na infonet.cz * WWW: lisak.infonet.cz
PGP key: finger lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz