Samba a NT (domain controller)

Jozef C. Chocholacek Jozef.Chocholacek na inet.cz
Středa Říjen 20 09:16:57 CEST 1999

Vladimir Siman wrote:
>       Mam nainstalovanou Sambu, nakonfigurovanou jako W95 (tj. share mode),
> s VYPNUTYM domain-controllerem. Kdyz pustim NT server (4.0), ktery je
> domain-controller, zacne mi psat, ze domain-controller jiz na siti existuje
> a ze to je ten pocitac na kterem bezi Samba. Kde je chyba ?

  Skontrolujte si v smb.conf nastavenie veci ako "preferred master",
"master browser" atp., zvykne to tie NTcka pliest.

> V. Siman

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.utcru.sk/~chochol/
++420 5 41242414 (kl.31)            ICQ UIN: 4073954