nastavení sendmailu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Říjen 20 10:35:54 CEST 1999

Dobrý den,

potřebuji vyřešit takovou drobnost, řekl bych že je to v nastavení sendmailu, ale
nejsem si s tím úplně jistý. Pokud posílám dopis přímo z mail serveru s nastavením
pouze jména uživatele (např. "pali") v samotném dopisu se mi objeví
(to: pali na mail.tmapy.cz), což vadí v určitých případech (když se tato informace
dostane ven např. v hlavičce cc: a příjemce dá reply i pro cc:)

Existuje nějaká možnost jak to ovládat?
Mám vytvořenou genericstable se záznamy:
pali	pali na tmapy.cz
a měl jsem dojem, že právě tato tabulka by měla překlad adres zajistit.
Nebo se mýlím?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe