nastavení sendmailu

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Středa Říjen 20 10:19:46 CEST 1999

> staci pouzit direktivu DM v sendmail.cf
>
> # who I masquerade as (null for no masquerading) (see also $=M)
> DMtmapy.cz
>
> pokial sa jedna o to, ze vsetci pouzivatelia maju mat domenu tmapy.cz

A si si isty ze je to funkcne ?
Pretoze DM DS a ine su len IMHO premenne, ktore sa potom pouzivaju dalej v
konfiguraku. Lenze ten konfigurak musi vediet, ze take nieco ma pouzit.
A preto najprv si treba taky konfigurak spravit.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }