/etc/rc.d, nahozeni slip

Dzon dzon na writeme.com
Středa Říjen 20 10:31:42 CEST 1999

> FIFO maji vsechny. Nektere (napr. UART 16450) ale jen jednobajtovou. :-(
> Pro 115200 je nutnosti UART 16550A nebo lepsi, ktery ma FIFO 16 bajtu.

115k mi jede i proti starsimu portu [16450?]

> Zkus nekde v bazarech najit "sitovku" na paralelni port.

Kez bych mohl :( Kdyby ten notebook mel 'poradny' paralelni port, pouziju
PLIP a o vic se nestaram, bohuzel je tam 'printer port', ktery se neda
pouzit jinak nez pro tisk [zkousel jsem PLIP, Norton Link [zatim vzdycky
zabral] a nic... zajimave ze loopback v checkitu 'prenasi', bohuzel nemam
zapojeni loopbacku pro Norton ndiags, ktery je 'peclivejsi' pri kontrole]

--
                                  -Dzon
                             dzon na writeme.com