Problem s 2x CD-ROM

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Říjen 20 11:57:04 CEST 1999

On Tue, Oct 19, 1999 at 11:01:31PM +0000, Leos Bitto wrote:
> [...]
> :   Pri bootu si je kernel najde obe, oznami je a dal jede v pohode.
> :   Kdyz se pokusim namountovat CD z prvni, vse je OK.
> :   Ale z druhe hlasi mount spatny i-node (asc=0x64 0x00) at tam
> :   pichnu jakekoli CD a hlasi vadny filesystem (???).
>
> Hmmm, ja mam Creative Infra 6000 (40x) a funguje naprosto bez problemu.
> Je pripojena jako master na sekundarnim kanalu, za ni mam vymenny ramecek
> do ktereho pripojuji ruzne disky. Zatim se shodla se vsemi. UDMA vubec
> nepodporuje, pravdepodobne to nebude umet ani ten starsi model. Neni
> nahodou problem ze tam to UDMA primo nutite?

  to bude asi ono - Lite-On na masteru se detekuje UDMA a Creative
  na slavu jako pio - mozna se to pere, zkusim obema vnutit pio,
  bohuzel to prozkoumam az vecer doma...

    diky za tip,

      Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."