Zvyseni limitu poctu filedescriptoru na proces/uzivatele

matus.uhlar na in.nextra.sk matus.uhlar na in.nextra.sk
Středa Říjen 20 13:09:36 CEST 1999

->> uz jsem myslel, ze tu hlasku nikdy neuvidim, ale je tu zase. Apache tvrdi,
->> ze Couldn't spawn child proces. Na vine je podle vseho limit na maximalni
->> pocet otevrenych souboru nebo bezicich souboru jednim uzivatelem, protoze
->> system wide limity jsou v pohode (kontrolovano pres /proc/sys/fs/file-nr a
->> /proc/sys/fs/inode-stat). Jeste na jadrech 2.0 jsem limit zvedal pomoci
->> patche z www.linux.org.za, ale co s jadrem 2.2?
->> Staci ulimit -u resp. -n? Uz se tim nekdo zabyval?

-> Ktery systemovy limit to jeste muze zpusobovat?

pocet procesov na uzivatela
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at NEXTRA, Slovakia; IRC admin of *.sk
 uhlar na fantomas.sk; http://www.fantomas.sk/; http://www.nextra.sk/