Bootovanie z /dev/hda6 & instalacia Windozow95 na nu

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Říjen 21 07:27:14 CEST 1999

"Jozef C. Chocholacek" wrote:

>   LILO z /dev/hda6 nabootuje "s prstom v nose", ale Woknous95 na to
> URCITE nepresvedcis... M$ pseudoOS su totiz schopne startovat iba z C:
> disku, t.j. prvej (aktivnej) primarnej particie... (mozno WinNT by to
> zvladli, ale moc tomu neverim).
Ono je to postavene na dose (ta nadstavba W95) a dos to donutis totizto prenho
je c: prvi FAT disk ktori najde takze to moze bit kludne aj /dev/hdd99 ak
prednim nikde nieje ziadny ini fat disk. A ak sa nemilim tak windowsi sa
nainstaluju tam kde dos vyhlasy 'toto je C:/'

--
Jsou dve cesty, jak pristupovat
k psani pocitacovych programu: