Prvni packet v DIALD

Jiri Zach zach na teranet.cz
Čtvrtek Říjen 21 07:36:29 CEST 1999

Ja tu riesim velmi obdobny problem. Zatial som sa dostal asi sem. Mam
situaciu, ze po prihlaseni na modem dostavam dynamicku adresu. Ale na
zariadeni sl0 mam vymyslenu adresu. A ked pingnem stroj, tak mi tam ide
paket s ip adresou sl0 cize vymyslenou. A to druhy koniec nezvlada resp.
nevie co s tym. Ked mam staticke adresy tak to ide v pohode.  Forward je
povoleny.

divne ....

> nejakym zpusobem sestrelit, popr. ji nastavit velmi maly timeout. Zkousel

> jsem first-packet-timeout ale minulo se to zamyslenym ucinkem.

Presne tak se to chova u me. Kdyz nastavim na access serveru akceptovani
adresy vzdalenaho konce a adresy nastavim pevne, tak to samozrejme chodi. V
opacnem pripade prvni packet z jednoho stroje nejakou dobu neprojde. Mas
spustene dctrl v X-win ? Je to vyborna pomucka na sledovani a ovladani
diald (Spusti se s parametrem -fifo <soubor>, diald musi byt take spusten s
fifo <soubor> - pres <soubor> si obe aplikace predavaji prikazy a
informace). Tam je pak videt tzv. "Connection Queue" (lze vypsat pomoci
dialdc do syslogu). A prave prvni CQ je routovana pres "vymyslene adresy".
Pritom ve vsech manualech a prikladech je konfigurace, kterou pouzivam,
'spravna'. Bylo by potreba tuto frontu, ktera probudi diald ihned po
navazani spojeni, nejak zabit.