Bootovanie z /dev/hda6 & instalacia Windozow95 na nu

Jiri Zach zach na teranet.cz
Čtvrtek Říjen 21 09:36:56 CEST 1999

Zdar,

mam tu mali problemik. Potreboval by som nainstalovat na moj
pocitac este W95 ale jedina volna partition je /dev/hda6
Neviete niekto ako prinutit LILO aby bootovalo aj
z /dev/hda6 ? A zaroven ako prinutit W95 aby sa nainstalovali
na spominanu partition...

                                                         maio

Pokud bude windowzovska partition v dosu jako c: melo by to fungovat
snadno, muze pred ni byt cokoliv. Mam jeden stroj a ten ma disk
rozhadrovany takto:

      primary                   extended
  ntfs        fat16      linux ext2    swap linux

Dokonce doma pouzivam 1 ide disk a 2 scsi. Abych mohlo bootovat ze scsi
(mam starsi bios, ktery toto nepodporuje) mam nainstalovany mbtmgr (boot
manager) a prvni disk mam pouze jako logicky. Tzn je tam asi 1byte primarni
na nem neni zadna partition. Boot manager je master boot record prvniho ide
disku a v nem je nastaveno bootovani z prislusne partition scsi disku,
ktery se tvari jako c:. Na kouzla s diskem a bootovanim doporucuji
Partition magic 4 a vyse a mbtmgr (http://www.tdp.cz/martin/mbtmgr)