Prvni packet v DIALD

Jiri Zach zach na teranet.cz
Čtvrtek Říjen 21 10:34:33 CEST 1999

> Kdyz totiz pockam 2 minuty tak se to 'spravi'.

Jediny default timeout 2 minuty je first-packet-out skusal si aj s tymto
experimentovat ? Mne osobne to neslo.

Este nieo porobim.

>To je ale dlouho a vetsina
> aplikaci 'nema trpelivost' a hlavne uzivatelu vcetne me. Vetsina zarizeni

> nebo jinych aplikaci typu Access Internet funguje tak, ze ping nejakou
dobu
> do spojeni nebezi a pak sam 'naskoci' po ustaveni spojeni.

Ja muzu pouzit parametr first-packet-timeout (dle manualu) s tim jsem ruzne
experimentoval, ale to by mohla byt dobra cesta. Zkusim s tim jeste neco
polaborovat. To by i ukazoval ten cas 2 minuty.