NFS a firewall

Michal Roškaňuk Michal.Roskanuk na merlin.cz
Čtvrtek Říjen 21 11:02:47 CEST 1999

> : Povedlo se nekomu rozchodit NFS komunikaci pres firewall
> :  ( winroute pod NT popr nejaky jiny ).
> : Zajimaji me informace i takove, ze to nejde apod.
>
> Zajimave. Ja jsem mel s Winroute (verze 3.04) podobny problem:
> padaly prenosy dlouhych souboru.
[...]
> Rekl bych ze v tom winroutu je chyba, ktera se projevuje jen
> velice zridka (v mem pripade jen pri velkem trafficu). Abych
> si byl jisty, bylo by treba do dotycne site misto winroutu
> postavit Linux s IP masqueradingem, ten funguje uplne stejne.
> Pokud by to pak nepadalo, je cosi shnileho ve winroutu.

  To podezreni mam uz delsi dobu taky. U jednoho klienta si
Winroute (3) na NT 4 SP 4 v nahodnych intervalech (2 - 4 tydny)
lehne bez jakehokoli varovani - vsechno funguje a i 'konzole' Winroutu
se tvari, ze je vse ok, akorat newinroutuje. Pricitam to tomu
samemu - extremni traffic. Aspon by to odpovidalo podle logu .Osobne
povazuji za spatne, ze se Winroute taha uplne 'na dno'. U takoveho
systemu, jako jsou NT, je to trochu zbesilost.

  Winroute je pekna vec, nicmene ja davam v techto pripadech
prednost GnatBoxu - s tim jsem nikdy nemel jedinej problem.

Michal Roskanuk