IBM etherjet ISA combo

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Čtvrtek Říjen 21 11:06:12 CEST 1999

Peter Ronai wrote:

> no bohuzial to tam nie je a je tam iba email (tzn nie je tam nic ako
> webadres) na autora, ktory asi dostava tisice podobnych dotazov...
>
> co ted?
Tak ja som pozeral zdrojak a tam pise "you should not use auto-probing with
insmod!" doslovne a hne t podtim je mapisene ze caka na io irq mem
takze asi caka ze bude v conf.modules:
'
alias eth0 eepro
options eepro -k io= irq= mem=
'

to som vydedukoval z funkcie "init_module" je na konci zdrojaku :)
preisto tu sa tam pozry

P.S. ja tu kartu nemam takze pisem co bi som robil mat tvoj problem.

--
Jsou dve cesty, jak pristupovat
k psani pocitacovych programu: