NFS a firewall

Michal Roškaňuk Michal.Roskanuk na merlin.cz
Čtvrtek Říjen 21 12:03:32 CEST 1999

> Pokud extremni traffic je vice jak 10 Mb pak i ten GnatBox
> neni nejlepsi reseni, ale zalezi na mnoha vecech. Hlavne
> pocet pravidel apod.

To je jasny, kazdy reseni ma svoje misto. Kdyz mluvime o Winroutu,
mluvime o reseni pro mensi sit - firma s 10ti stanicemi si nebude kupovat
ChkPoint. Ale jina vec je, nakolik je jaky reseni stabilni a jaky ma
naroky - IMHO GnatBox, ktery bezi na - at nezeru - 486/8 MB//Mono/FDD,
je lepsi, nez placnout pod sitovou vrstvu Win NT bramborak typu WinRoute.

Michal Roskanuk