Bootovanie z /dev/hda6 & instalacia Windozow95 na nu

Krmela Tomáš Krmela na olc.pvt.cz
Čtvrtek Říjen 21 12:12:26 CEST 1999

Mzslím si že ve windows by něměl být problém , ja sam ma linux jako primar a
z 5 partisny mi startuji windows pokud mate zajem pošlu vám kompletaní popis

tomas.krmela@

windows survival linux

-----Původní zpráva-----
Od: Jozef C. Chocholacek [mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz]
Odesláno: 21. října 1999 1:11
Komu: linux na linux.cz
Předmět: Re: Bootovanie z /dev/hda6 & instalacia Windozow95 na nu

Marian Schubert wrote:
> mam tu mali problemik. Potreboval by som nainstalovat na moj
> pocitac este W95 ale jedina volna partition je /dev/hda6
> Neviete niekto ako prinutit LILO aby bootovalo aj
> z /dev/hda6 ? A zaroven ako prinutit W95 aby sa nainstalovali
> na spominanu partition...

  LILO z /dev/hda6 nabootuje "s prstom v nose", ale Woknous95 na to
URCITE nepresvedcis... M$ pseudoOS su totiz schopne startovat iba z C:
disku, t.j. prvej (aktivnej) primarnej particie... (mozno WinNT by to
zvladli, ale moc tomu neverim).

>                                                          maio

J.Ch.
Ing. Jozef Chocholacek              mailto:Jozef.Chocholacek na inet.cz
INET a.s., BRNO                     http://www.utcru.sk/~chochol/
++420 5 41242414 (kl.31)            ICQ UIN: 4073954