Problem s 56k modemu DeskPorte

Čtvrtek Říjen 21 13:48:16 CEST 1999

Milan Sorm (xsorm na informatics.muni.cz) wrote:
: Wed, Oct 20, 1999 ve 09:50:43AM +0200 Ondrej Koala Vacha napsal:
: #
: # zkousim ucet u providera, ktery nedavno instaloval v.90 na svych modemech.
: # Ja mam DeskPorte microcom internal.
:
: zahodit! Ja mel DeskPorte 14.4S a casto zatuhlo nahodne spojeni. Pak jsem
: mel ZyXEL, vse O.K. Pak jsem se dal zlanarit a poridil si OfficePorte 33.6
: (nastpce DeskPorte) a ukazalo se, ze Microcom nesklamal - i dalsi model
: tuhnul zcela nahodne a nedeterministicky.

No ja bych tak uplne nesouhlasil. Mam OfficePorte 33.6 Voice (s reproduktorem
a mikrofonem) a funguje naprosto bez problemu jak pod Windows 98 tak pod
Linuxem. Pravidelne se spojuje pres 30 kbps a rychlost drzi. Nepada.

Leos Bitto