minimal BIND

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Čtvrtek Říjen 21 14:15:38 CEST 1999

On Thu, 21 Oct 1999 Roman.Dubravsky na levi-systems.cz wrote:

> V.K.,
>
> chci provozovat stroj, jehoz jedinou funkci bude DNS. Jakkoliv v tomto smeru
> nemam zkusenosti, zda se mi vhodne k tomuto ucelu pouzit nejakou
> minimalizovanou verzi Linuxu + BIND + mozna ssh aby se to dalo vzdalene
> spravovat.
> Muzete mi nekdo doporucit proslapnutou cesticku ?

   S cim konkretne nemate zkusenosti? S provozem DNS, nebo s vyrobou toho
minimalniho Linuxu?

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
                                          Ceske mladeze 8
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Usti nad Labem, 40096
IRCnet:    Borek @ #usti                  The Czech Republic
PGP keyid: 11D77115    ICQ: 10139578      tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========