problem se skriptem

Jiří Šereda - MEMORY computers jsereda.memory na pel.cz
Čtvrtek Říjen 21 14:36:49 CEST 1999

echo $CONFDIR vypisuje /home/memory/skripty/acc/conf
echo $CONFIG vypisuje /acc.confory/skripty/acc/conf

>No dobre, tak ve vypisu byl jeste 'echo $CONFDIR'. Co vypise ten?
>
>Michal Roskanuk
----------------------------

Mam Linux:    6.0
Kernel 2.2.5-15 on an i686

>Vypisuje-li tento skript neco jineho nez
>/home/memoryx/skripty/accounting/conf/accounting.conf, pak je chyba v
>onom /bin/sh (pripoustim, ze take muze jit o HW zavadu tarminalu,
>podivne jadro, ...).  Radsi rovnou uvadejte OS a verzi programu. Treba
>se dozvime, ze jde o SCO, na kterem zkousite pustit sh ze Solarisu
>;-).
Jmena promenych jsem uzavrel do zavorek a zase nic
ja uz nevim.