problem se skriptem

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 21 14:59:38 CEST 1999

On Thu, 21 Oct 1999, Jiří Šereda - MEMORY computers wrote:

> config napise se mi na obrazovku:  /accounting.conf/ipty/accounting/conf
>
> #! /bin/sh
> #
>
> CONFDIR=/home/memoryx/skripty/accounting/conf
> CONFIG=$CONFDIR/accounting.conf
> ECHO $CONFIG

Opiste PRESNE tento skript a poslete nam jeho vystup:
<ZACATEK>
#!/bin/bash -xv
#

CONFDIR=/home/memoryx/skripty/accounting/conf
CONFIG=$CONFDIR/accounting.conf
echo $CONFIG
/bin/echo $CONFIG
<KONEC>

Pokud to neudela to, co by melo (musi!), tak nam napiste distribuci Linuxu
a verzi bashe (bash -version).

--
 |           Martin Mačok                            |