problem se skriptem

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Čtvrtek Říjen 21 15:46:00 CEST 1999

Tak znova
pokud napisete do souboru ./pokus toto a nic jineho
#!/bin/sh -x
#

CONFDIR=/home/memoryx/skripty/accounting/conf
CONFIG=$CONFDIR/accounting.conf
echo $CONFIG
/bin/echo $CONFIG

date mu pravo executable a napisete ./pokus v prikazove radce musite obdrzet
toto :

$ ./pokus
+ CONFDIR=/home/memoryx/skripty/accounting/conf
+ CONFIG=/home/memoryx/skripty/accounting/conf/accounting.conf
+ echo /home/memoryx/skripty/accounting/conf/accounting.conf
/home/memoryx/skripty/accounting/conf/accounting.conf
+ /bin/echo /home/memoryx/skripty/accounting/conf/accounting.conf
/home/memoryx/skripty/accounting/conf/accounting.conf
$

Pokud dostanete neco jineho , tak nam to poslete cele. Kdyz pouzijete #!
/bin/bash -xv tak je ten vypis mozna uzitecnejsi ale taky docela dost dlouhy.
Ale to by nemuselo vadit, muzete zkusit obe varianty. Dulezite je to x
!!! Hlavne poslete vse co vidite na obrazovce tedy i chybovy vystup pokud ho
nemate presmerovany! Pokud ano tak to presmerovani zruste .

Michal

--
Michal Weinfurtner
Systems Administrator