reboot

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Říjen 21 16:28:19 CEST 1999

> Mam problem s rebootem.Kdykoliv rebootuju pocitac skonci to na schazovani
> procesu hlaskou neco jako "No more precesses left .." a vysi to do
> nekonecna.
>
> Tzn: neodpojej se disky a vubec nedododela se halt script jako takovej.
>
> Nepomaha nic ani reboot,init 6,init 0.
>
> Ma nekdo napad co by to mohlo zpusobovat?

A nerobi to nahodou rc ?
T.j. zacnu sa pustat /etc/rc.d/rc6.d/K* ?

A nepise to nahodu nieco ako:
No more processes left in this runlevel ... ?

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }