NFS a firewall

Jaromir Bosko bosko na stapro.cz
Čtvrtek Říjen 21 17:45:23 CEST 1999

Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz> píše v diskusním
příspěvku:Pine.LNX.4.05.9910201617230.13031-100000 na kompas.seznam.cz...
- Povedlo se nekomu rozchodit NFS komunikaci pres firewall
   Myslim, ze mi to fungovalo i pres WinRoute

> Kdo je za tim "firewallem"? Vy nebo ten server?

LINUX server je vystrceny pred WinRoute4 + WIN NT WKS.
Za nim je lokalni sit (NAT 192.168...),kde je i NFS server.
Jinak si na WinRouta nemuzu moc stezovat.
Na siti mam  asi 100 uzivatelu a denni objem prenesenych dat  je cca 400MB.
Nekdy mohou byt problemy, kdyz v cache proxy zustanou nejaka nedokoncena
data.
Pak je lepsi vypnout proxy a jet primo.
Mam takovy pocit, ze s RH 5.2 mi to chodilo, ale hlavu za to nedam.

Jarek Bosko
STAPRO sro