Linux jako X-terminal ...

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Čtvrtek Říjen 21 17:50:09 CEST 1999

> Thu, Oct 21, 1999 ve 04:23:53PM +0200 Michal Kral napsal:
> # Hola,
> #
> #
> # hodlam postavit ze starych 486tek bezdiskove X-terminaly.
> #
> # Jsem presvedcen, ze timto problemem se jiz nekolik desitek lidi
> # zabyvalo a tim mene mam chut laborovat a vyvijet nejake vlastni
> # reseni :-))
> #
> # Netusi nekdo nahodou kde lezi navod (pripadne nejaky baliky) k
> # reseni tohoto ???
> [...]

pokial mi je zname tak toto je mozne aj inak a to bootovanim po sieti
bootp alebo tak nejak sa to vola, demon caka a ked si cez siet vyziada
bezdiskos svoju porciu os tak mu ju posle.
Staci tam nejaky "xbrutalware" upraveny tak aby nemusel vsetko mat v image os
ktory pusta ale povedzme mohol realne pristupovat k serverovym resourcom ako
/usr apod
je k tomu pekne howto, ale hotove ready to use som nevidel nic.

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |
         one of linuxware.sk founders |