DOS fdisk problem

Jaromir Bosko bosko na stapro.cz
Čtvrtek Říjen 21 17:59:39 CEST 1999

Ano, radej ten dosovsky fdisk nepoustet. Ostatne bych varoval i pred
programem sfdisk,
ktery mi prepsal MBR takovym zpusobem, ze jsem prisel o cele rozdeleni disku
(asi 7 partisnu na 8G disku). To jsem se radoval...

Jinak bych zkusil http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/explore2fs.htm

Jarek Bosko

Míla Kuchta <mila.kuchta na atlas.cz> píše v diskusním
příspěvku:7uko87$lqq$1 na news.vol.cz...