Apache a PHP

Radek Andrs radek na interdata.cz
Čtvrtek Říjen 21 22:27:46 CEST 1999

Radek Andrs <radek na interdata.cz> píše v diskusním
příspěvku:7uestl$jiq$1 na pandion.vslib.cz...

> mam problem s PHP 3.0.12 a Apache 1.3.9.
> - pokud vse zkompiluju podle navodu tak se modul do Apache korektne zaradi
> ale nefunguje (resp. pote co ma vykonat nejakou PHP instrukci v html kodu
,
> tak se vysledna stranka nacita a nacita a nacita .... az spadne na
timeout)

> Zkousel jsem to i na Apache 1.3.9 a PHP 3.0.2a  s tim samym vysledkem.

A kdyz to zkusim napr v Lynxu, tak ten chce tu .php3 stranku downloadovat
misto vykonat ?
( v httpd.conf mam pridano ***AddType application/x-httpd-php3 .php3 *** ).

(uz jsme to zkusil i na Apachi 1.3.6 a furt to same)

Dekuji za kazde postouchnuti spravnym smerem.

Radek Andrs