OFFTOPIC: DOOM as an administrative tool

Marian Schubert maio na stoupa.sh.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 21 23:30:51 CEST 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> To je uzasny. Co zkusit pridelat dalsi funkce? Treba ze barely budou
> soubory: jejich posouvanim se budou premistovat do jinych adresaru,
> strelbou a naslednou explozi pujde soubory mazat. :)
>
> Konecne neco, co OPRAVDU pritahne masy! :) :) :)

To by som potom radsej nechcel vidiet co by sa stalo s mojim systemom
keby si to nahodou spustil moj spolubivajuci, ktory je doom maniac.
asi by mi tych procesov & suborov vela neostalo :)))))