RedHat 6.1 instalace

Michal Fric mike na p4.mepnet.cz
Pátek Říjen 22 08:15:42 CEST 1999

On 21-Oct-99 ivop na regionet.cz wrote:
> [...]
> - instaluji z CD (boot z CD) vypaleneho podle
>   aktualniho stavu RH6.1CZ-final, ted zkontrolovano
>   proti ftp.linux.cz a sedi md5 checksums, boot image
>   je "./images/boot.img"
> - zkouseno na 3 ruznych strojich (AMD,PII), na nichz
>   linux jede, byvse instalovan obdobne, ale z RH6.0cz
>   ruznych verzi
>
> problem:
> po "Enter" (i "text Enter") se natahne a spusti kernel,
> zkontroluje hw (spravne) a vypise:
> -----
> running /sbin/loader
> /tmp/3c59x.o: a module named 3c59x already exists
Tipnul bych si, ze mate na tom vypalenem CD spatne nastavena prava. Zapomel jste
pred paleni pridat prava na spusteni.
Uz se mi to taky nekolikrat stalo, je to moje pomerne (oblibena) chyba.

Zkuste na stazene soubory nasledujici:
chmod -R a+x /cesta_ke_stazenym_souborum/RedHat/instimage
chmod -R a+x /cesta_ke_stazenym_souborum/Redhat/base
chmod -R a+x /cesta_ke_stazenym_souborum/images
Pak znovu udelat image a vypalit.
Rozhodne ne vsude musi byt prava na spusteni, ale takhle je to jistota.