IPIP tunel

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pátek Říjen 22 08:58:12 CEST 1999

>Predesilam , ze mam jadro 2.2.10 zkompilovano s podporou pro networking,
>forwarding a IP tunneling.

Pokud se nepletu, tak tunely na 2.2.x se nastavuji utilitou ip
a navod jak rozchocit tunel pod 2.2.x je prilozen v baliku iproute od
A. Kuznetzova.

                JD

PS: Mimochodem provozuje nekdou tunel na 2.2 ?
Nedavno jsem s tim laboroval a dosel jsem do stavu, ze mi pakety
tunelem odchazely na druhy konec, kde jsem je monitoroval tcpdumpem,
ale tam se nedostaly z tunelu ven, nebo nebyly dale forwardovany.
Staci na strane vyusteni pouze mit zatazeny modul ipip ?

--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1, Brno 602 00