Z Linuxu na NetBSD

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Říjen 22 09:05:07 CEST 1999

> Zdravim,
> prosim, aby se mi ozval nekdo, kdo krome Linuxu provozuje NetBSD. Budu
> nucenej na tento system prejit (v kratke dobe). Chtel bych hlavne
> probrat rozdily v provozu a konfiguarci Apache a Sendmailu, provozu
> firewallu a proxy.
> Budu zavazan vsem, kteri se mi ozvou na soukromy mejl. V teto konferenci
> bych uvital nejake odkazy pokud mozno i v cestine.
> Diky moc :-)

Mam to nainstalovane, ale v plnej prevadzke to este nie je.
A jake problemy by ste chceli mat so sendmailom a apachom ?
Vsak to sa skompiluje, nastavi a bezi. Provoz ?
Inaksie konfiguracne subory. Ale pokial ste uz robily so Sun OS, AIX,
HP-UX alebo niecim podobnym, tak si skoro zvyknete na styl konfiguracie
takeho unixu.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }