ROK 2000 u Red Hat

Ivo SNAJDER snajo na post.sk
Pátek Říjen 22 09:10:23 CEST 1999

> pretecenie pocitanla "tikou" (to tvrdi znamy ja som myslel ze sekund >
tik)
> ktore pocita pocet tikou od nejakeho dna v roku 1970 (ak sa nemylim) a to
dojde
> v roki 2036.

funkcia time(time_t *) v C vrati pocet sekund od 01.01.1970 a ma na to
akurat long, kam sa nezmesti viac ako 0x7FFFFFFF sekund, co vyprsi akurat v
roku 2036 (na jar ?)

kdesi som cital, ze by stacilo zmenit definiciu typu time_t z long na
unsigned long + nejake upravy ;-) a vsetko prekompilovat (potom by bol
kriticky rok 2102 +-)

--
     Ivo SNAJDER <snajo na post.sk>
                Development

Je beznádejné urobiť blbuvzdorný program, pretože blbci sú geniálny