OT - jak zapnout obrázky

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 22 09:39:39 CEST 1999

| Smazat MS Windows, nainstalovat Linux a Netscape a pak se zeptat v

Jiz v prvnim odstavci jsem podotykal, ze na Inet muzu jen pres Metaframe
(NT), coz jsou terminalova Windows NT. Tam muzu spustit jen explorera,
nebot netscape je na cerne listine nebezpecnych programu (stejne jako
MSIE5). Linux tam nainstalovat jaksi nejde, nebot na tom jede ucetnictvi a
x dalsich veci, co na linuxu nejedou (dokumentace siti - netviz, ale take
Word, Excel - obchodni organizace musi byt kompatibilni, ze? Jinak si
neprecte ani cenik v excelu 2000 co dostane od vyrobce ci distributora).

| Linuxove konverenci jeste jednou.

Neni treba, ja NS pouzival dokud jsem moh, prave kvuli tem obrazkum.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC