Linux jako X-terminal ...

Kristof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Říjen 22 10:50:08 CEST 1999

Dan Ohnesorg wrote:

> [...]

[..]

> Co mi nechodi je pouziti lokalni diskety ze serveru. Vymyslel jsem
> ledacos, ale nikam jsem nedospel, docela by me zajimalo, jestli to nekdo
> uspesne vyresil. Predstavoval bych si mtools, akorat aby si umely na
> /dev/fd0 sahnout po siti.

Existuje balik, co se jmenuje netaudio od kanadske firmy SoluCorp.
Presmerovava disketu, cdrom a zvukovku.
Uz ho prestali vyvijet, ale mirne vylepsenou verzi najdete nekde na

ftp://crash.fce.vutbr.cz/pub/diskless/netaudio/

Pri pouziti glibc-2.x jsou s tim nejake potize, uz nevim jestli u diskety
nebo u audia.

P.