Re: vmware (bylo Re: OT - jak zapnout obrázky)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Říjen 22 11:54:04 CEST 1999

Dne 22.10.1999 Martin Macok napsal

> No, na www.vmware.com pisou, ze jim to jede - ale s predkompilovanym RH
> jadrem (2.2.5) - kazdopadne na linux-kernel pretrasali, ze jim to na
> vyssich jadrech (2.2.11 atd.) s nejvetsi pravdepodobnosti zpusobuje OOPSy
> (pady systemu) - nejspis kvuli tem vmware modulum ....

Ja mam jadro 2.2.9 a jelo mi to dobre, nespadnul ani jednou...

--
S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.