Prvni packet v DIALD

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pátek Říjen 22 12:04:38 CEST 1999

> v zavislosti na typech protokolu, cilovych adres atd. Jinak, nevite ve
> kterem cisle se timto problemem zabyvali ? Tento Vas poznatek by mohl do
> problemu vnest nove svetlo.

  Nevim, jake cislo ( ceho ? ) mate na mysli. Pokud jde o pppd , tak to
bylo s verzi 2.3.x ( to x uz nevim ). Mam to nainstalovane doma, tak kdyz
si vzpomenu, tak muzu zaslat podrobnejsi info v pondeli.

  To co jsem psal se nevim proc tykalo pouze paketu, ktere prisly ( a
probouzely linku ) ze site. Pro lokalni to neplatilo. Vyresil jsem to tak,
ze jsem na stroj, ktery delal maskaradu nainstaloval bind, protoze 99%
prvnich pozadavku na spojeni byl preklad hostname->IP . Takze ted se
pocitac ze site dotaze na "router" o preklad jmena na IP adresu a bind
probudi linku a vrati vysledek. No a potom uz to vesele maskaraduje.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>

Mel jsem na mysli cislo Linuxovych novin. Bind ?, myslite DNS named ? Nebo
je to neco jineho ? Zkusil jsem pusti Domain Name Server named (bez
jakekoliv konfigurace domen) na stroji s maskaradou a skutecne je to beha.
Neni to sice systemove idealni a ciste reseni, ale je to reseni. Ja jsem
zkousel diald se squidem, ale to take nejakou donu trvalo, nez se to
chytlo.

Zach